تبلیغات
همگام با ورزش در هنرستان فضیلی


Admin Logo
themebox Logo
تاریخ:یکشنبه 27 دی 1394-09:07 ب.ظ

روش صحیح خوابیدن

سعی کنید در وضعیتی بخوابید که قوس های طبیعی ستون فقراتتان حفظ گردند. از تشکی که فرو رفتگی داشته و به اصطــلاح شکم داده استفاده نکنید، اگر لازم بود زیر تشک یک تخته قرار دهید، بالش همانطور که تکیه گاهی برای سر شما می باشد بـرای گردن نیز باید تکیه گاه فراهم آورد.

و در صورتی کـه بـه پـهـلـو می خوابـید، اندکی زانوهایتان را خم کنید و یک بالش بین زانوهایتان قرار دهید هنـگام خـوابـیدن به پشت، یک بالش زیر زانوها قرار دهید.هـنگام خواب بـه پهلو هیچگاه زانوهایتان را تا قفسه سینه جمع نکنید. هیچ گـاه به روی شکم نخوابید چون به کمر و گردنتان فشار وارد می آید. هرگاه خواستید این کار را بکنید حتما" یک بالش زیر ناحیه میان تنه خود قرار دهید. هنگام برخاستن از روی رختخواب با کمک دست ها بلند شده و نـاگـهـان از نـاحـیه کمر خم نشوید.



داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

تاریخ:یکشنبه 27 دی 1394-08:53 ب.ظ

روش صحیح راه رفتن

۱-هنگام راه رفتن باید دو تا پا نزدیك به هم قرار بگیرند. چون اگر فاصله ی دوتا پا از هم زیاد باشه آدم كمر درد و غیره میگیره و زود خسته میشه. اگر توجه كنید،پیرزن ها یا پیرمرد ها یی كه همیشه كمرشان را به دست میگیرند و از درد كمر مینالند،هنگام راه رفتن فاصله بین پاهایشان به اندازه ی یك دره است و...

بنابراین وقتی راه میروید،فاصله ی بین پاهایتان را به حداقل برسانید.

۲-شخصی كه بصورت استاندارد راه میرود،وقتی گام برمیدارد،اول پاشنه پا را از زمین جدا كرده و بعد قسمت جلویی و سپس انگشتان پا را از زمین جدا میكند.بعد پایی را كه از زمین جدا كرده با فاصله ی  عرضی كمی (باید ببینین تا بهتون بگم اون فاصله ی كم چقدره)از پایی كه بر روی زمین استوار است و فاصله ی طولی مناسبی از پایی كه بر روی زمین استوار است،آنرا قرار میدهد.

۳-شخصی كه راه رفتن استانداردی دارد،برای آنكه پایی كه از زمین جداست و میخواهد آنرا بر روی زمین بگذارد و با پای دیگر گامی بردارد،استاندارد ها را رعایت می كند.

در اینجا هم اول باید پاشنه ی پا را بر روی زمین بگذاریم،بعد قسمت كفی پا و درنهایت انگشتان را با زمین تماس میدهیم.

باید همیشه استاندارد ها رو بطور ناخودآگاه رعایت كنیم




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

تاریخ:یکشنبه 27 دی 1394-08:48 ب.ظ

نحوه صحیح ایستادن

سر را بالا نگاه دارید، قـائــم و راست، سـر را بـه جلو و چانه را به داخل بدهید، چانه را به عقب و یا پهلو کج نکنید، قفسه سینه را جلو نگاه داشته و استخوان کتـف را عقب نگاه دارید، زانـوها را صـاف نـگاه داشته و فرق سرتان را به سـمت سـقف بکشید، شکم را بداخل دهید، باسن را بـه عقب و یا جلو کج نکنید. سعی کنید به مدت طولانی در یک وضعیت نایستــیـد امـا هــرگاه مجبور به این کار شدید، سعی کنـید یـک پـای خـود را با قـرار دادن روی یـک جعـبه و یا چهار پایه بالا نگاه دارید و پس از مدتی پـای بـالا آمـده را بـا پـای دیگـر عوض کنید.

هنگام ایـستادن وزن خـود را روی هـر دو پا توزیع کرده و بیشترین وزن خود را به روی زیر انگشت شست پا اعمال کنید و نه پاشنه پا بـهتـر اسـت پـاها را نـیز به اندازه عرض شانه از هم باز کنید. کفش پاشنه کوتاه و راحت به پا کنید.



داغ کن - کلوب دات کام
نظرات()